Легендарният футболист Христо Стоичков и неговата внучка Миа са лицата на новата ученическа кампания на най-големия ритейлър у нас - Kaufland България.
Партньорството между Камата и веригата стартира с кампания, посветена на разнообразието от стоки за първия учебен ден в магазинната мрежа. Предстои колаборацията да се развие и в други ключови кампании на търговската верига.
"С радост обявявам началото на партньорството ми с най-голямата търговска верига в България. Освен впечатляващото разнообразие и качеството на продуктите, което Kaufland предлага, за мен е важно и нещо друго. Партньорство с компания, която е силно ангажирана с много полезни за обществото ни програми и проекти. Да, мога смело да го кажа - Kaufland e всичко това!", споделя знаменитият футболист.
Предстоящият 15-и септември ще бъде първи учебен ден за неговата внучка Миа. Двамата с удоволствие се впуснаха в общата инициатива и заедно подбраха всичко необходимо за предстоящата учебна година.
Грижовният дядо подари на внучката си нова ученическа раница, която може да бъде намерена в магазините на Kaufland на промоционалната цена от близо 35 лв. След това я напълниха с всичко необходимо за училище - тетрадки, химикалки, моливи, боички и още много пособия.
Хиляди изгодни предложения очакват клиентите на веригата в цялата страна.
Сред Back to school артикулите са водни боички, цветни моливи и флумастери с намаления над 30%. На атрактивни цени ще могат да бъдат намерени и слушалки с микрофон в четири цвята, безжична мишка, несесер с ученически пособия с 25 части.
Притежателите на Kaufland Card могат за купят и детски фотоапарат за снимки.
Освен това в магазините на веригата се предлагат и избрани спортни артикули от марката на легендата на българския футбол Христо Стоичков. Чорапи, шапки и футболни топки с бранда H8S ще могат да бъдат купени целогодишно във всичките 63 магазина в 35 български града.
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1.9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6500 служители.
От старта си през 2006 г. у нас до днес компанията се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1.9 млрд. лв.
"Кауфланд" непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие. Под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
mediapool.bg