Байерн (Мюнхен) остава най-скъпата марка във футбола със стойност 896 млн. долара, което е с 36 млн. долара повече спрямо 210 г., сочи проучване на Brand Finance. Според анализа това се дължи на новия дубъл в Германия, макар тимът да не успя да защити титлата си в Шампионската лига.
Миналогодишният втори – Манчестър Юнайтед, отстъпва мястото си на Реал (Мадрид), чиято бранд поскъпва със 147 млн. долара до 768 млн. долара, докато тимът от "Олд Трафорд", който имаше много слаб сузон, е поевтинял с 98 млн. долара и вече марката му струва 739 млн. долара.
В челната десетка има пет клуба от Висшата лига. Най-голям скок сред тях прави "Манчестър сити", който от осмото се изкачва на петото място.
mediapool.bg