Само с един клик столичани вече могат да подават сигнал за безводие, да качат видео или снимка от теч или друг проблем във ВиК мрежата. Това става възможно благодарение на внедрената онлайн клиентска информационна система, базирана на действащата географско-информационна система в "Софийска вода", съобщиха от дружеството.
Платформата дава възможност в реално време да се следят текущите и планирани спирания и ремонти. Столичани ще могат да се информират още и за инвестиционните и общински ВиК проекти на цялата територия на концесионната област.
Системата преминава през тестов период, но вече функционира пълноценно и е достъпна на сайта на "Софийска вода". www.sofiyskavoda.bg Дружеството е първото във ВиК отрасъла у нас, което въвежда подобна система.
"С това нововъведение всеки човек с мобилно устройство или от компютъра си у дома ще бъде в състояние да види мястото, часа на започване и планиране на ремонтите и строителството, да пусне сигнал за теч, който веднага ще бъде насочен към съответните отдели, които трябва да го възложат за отстраняване", заяви Радослав Златков, главен инженер "Експлоатация и поддръжка" в "Софийска вода".
"Като клиентски ориентирана компания ние искаме да бъдем максимално близки до нашите клиенти. За целта искаме постепенно да превърнем уеб сайта на компанията в основно комуникационно средство, като разширяваме възможностите тази комуникация да е двустранна", допълни Милко Величков, мениджър "Географска информационна система" в "Софийска вода".
Групата "Веолия", част от която е "Софийска вода", изисква от компаниите от семейството си максимална достъпност и улеснение за клиентите си, както и непрекъсната работа за намиране на бързи решения, които да отговарят на клиентските въпроси и да решават техните проблеми, посочи Мариана Итева, изпълнителен директор на "Софийска вода".
По думите й следващата ни стъпка ще бъдe въвеждането на SMS система, чрез която да се информират клиентите си за планови и текущи спирания на водата.
"Софийска вода" отдавна разработва модерни ИТ решения, които повишават качествената и пряка връзка с клиентите й. През2013 г. са регистрирани над 1.87 милиона уникални посещения на интернет страницата си. Към декември над 55 000 клиенти са се регистрирали да получават информация за планирани спирания по имейл, а близо 90 000 домакинства са подали самоотчетите си през страницата на "Софийска вода".
mediapool.bg