Всички големи строителни компании подадоха оферти за ремонта на магистрала "Тракия". Някои предпочетоха да участват самостоятелно, докато други са в обединения. Общо 11 кандидати подадоха оферти.
Самостоателно участват българските "Автомагистрали Черно море" АД, "ИСА 2000" ЕООД, "ГБС Инфраструктурно строителство" АД, "Трейс груп холд" АД и португалската "Лена Инжинария Конструсоиш".
В консорциум "ПАМ - І Пътища" влизат "Пътстрой 92" АД, "Автомагистрали "Хемус" АД и "Пътища" АД - Пазарджик.
"Калистратов груп" участва заедно с турската "Дуйгу" и едноличен търговец "Металик - Иван Михайлов" в обединението "Дуйгу - Металик - К Груп".
Друго обединение е "Рехабилитация Тракия 2014", в което влизат "ПСТ Холдинг" ЕАД, "Понсстройинженеринг" ЕАД и "Трансконсулт 22" ООД.
"Интегрирани пътни системи" участва заедно с австрийската "Страбаг" и "Щрабаг" ЕАД в консорциума "Страбаг - ИПС" ДЗЗД.
Варненската "Хидрострой", хасковската "АБ" и "Пътстрой Бургас" ЕООД са се обединили в консорциум "АБХ Строй".
Последният участник е ДЗЗД "АПП лот 27А" с участници "Агромах" ЕООД, "Пътища Пловдив" АД и "Еко Хидро 90" ООД.
Заложено е ремонт на общо 33 км магистрални участъци. Единият от 5 км на входа София след двореца "Враня", а другият от 28 км е в района на Пазарджик включително с прилежащите пътни връзки на пътните възли "Церово", "Калугерово" и "Гелеменово".
Прогнозната стойност на поръчката е 30 млн. евро. Срокът за изпълнение е 18 месеца.
Победителят ще бъде избран по икономически най-изгодната оферта. Показателят предложена цена е с 40% тежест и включва "обобщената офертната количествена сметка с включени непредвидени разходи, без провизорните суми за изпълнение на договора". Другият компонент на оценката с 60% тежест е показател за "вътрешен баланс на единичните цени".
В събота ще бъдат отворени офертите и за рехабилитацията на още 14 км от магистрала "Тракия" в района на Пловдив.
Двата лота се финансират по програма "Транзитни пътища V".
mediapool.bg