Усъвършенствана технология за индукционно нагряване на бездимни тютюневи изделия пусна на българския пазар "Бритиш Американ Табако" (БАТ). Устройството има компактен корпус, който осигурява лесен захват и преносимост, оборудвано е с функция за по-бързо нагряване (“Boost“), светодиоден индикатор за състоянието на батерията, иновативен механизъм за хигиена и ще бъде налично в разнообразни цветови комбинации.
То вече се предлага с големите търговски центрове в страната.
"Това бележи още един ключов етап в трансформацията на нашата компания. Радвам се, че скоро след световната премиера на glo™ hyper X2, имаме възможността да го представим и на българските потребители", коментира при представянето на устройството в понеделник вечерта Мила Маречкова, изпълнителен директор на БАТ България.
Представени бяха и нови бездимни тютюневи изделия, както и бе припомнено представените миналия месец от БАТ резултати от едногодишно проучване в реална среда на glo™*, което показа, че пълнолетните пушачи, които са преминали изцяло към glo™, са постигнали значителни и устойчиви подобрения в няколко показателя за потенциална вреда в сравнение с тези, които са продължили да пушат.
"Резултатите от това проучване са най-важните данни, които някога сме генерирали за glo и за категорията на продуктите за нагряване на тютюн като цяло. Окончателните резултати от нашето едногодишно клинично проучване* на glo™ предоставиха нови важни данни, които допълват доказателствата в подкрепа на glo™ като продукт с намален риск", отбеляза Марк Форстър, ръководител регулаторни и научни въпроси на Групата БАТ.
mediapool.bg