Германската нискобюджетна верига супермаркети "Алди" (Aldi) се похвали с рекордни продажби пред коледния период въпреки кризата с цената на живота и намалелите разходи на потребителите, предаде ДПА, като се позова на "Пи Ей мидиа".
Продажбите на "Алди" през декември във Великобритания и Ирландия са скочили с 26 на сто и за пръв път са преминали границата от 1.4 милиарда лири.
Това се случва броени месеци, след като германската верига изпревари "Морисънс" (Morrisons), като четвърти най-голям търговец на дребно във Великобритания, благодарение на факта че потребителите всячески се стремят да намалят разходите си.
"Алди", която разполага с около 990 магазина във Великобритания, изтъква силните продажби на прясно месо - ръст от 28 на сто спрямо предходния месец, като основа на добрите си резултати.
Веригата регистрира и ръст от 30 процента на продажбите на охладени десерти и с около 50 на сто на сирена.
Заради световното първенство по футбол, провело се за пръв път през ноември и декември, "Алди" отбелязва ръст и на продажбите на чипсове и ядки с над 40 на сто.
"Като най-евтиният супермаркет във Великобритания ние бяхме в състояние да предложим на потребителите една Коледа, която те заслужават, и да им осигурим висококачествени продукти на достъпни цени", заяви главният изпълнителен директор на "Алди Великобритания" Джайлс Хърли.
"С навлизането в новата година, ние обещаваме на потребителите, че могат винаги да разчитат да получат най-ниската цена от "Алди", допълни той.
mediapool.bg