Предупреждение срещу телефонни измамници ще съдържат фактурите за електроенергия и касовият бон за платена сметка на клиентите на ЕВН в Югоизточна България, съобщи доставчикът във вторник.
Така компанията за шест месеца се включва в кампанията на МВР за намаляване на жертвите на телефонните измамници, които обикновено са възрастни хора.
Така от април 2018 г. на всяка хартиена фактура и касов бон ке бъде изписано посланието "МВР предупреждава: Искат Ви пари по телефона? Спри, не се доверявай! Това е измама.“
Пилотният проект е предвиден за 6 месеца, като в този период всеки битов клиент, ще може да прочете посланието в своя касов бон или фактура за консумирана електроенергия. Целта е чрез отпечатваните фактури посланието да достигне до максимален брой граждани, включително възрастни хора, жители на по-малки населени места и т.н.
От ЕВН също така напомнят на клиентите си, че събиране на дължими суми за консумирана енергия или за технически услуги никога не се извършва в брой и на място от служители на компанията, a на определените за плащане места.
Компанията съдейства на МВР като част от цялостното сътрудничество по отношение на добри практики за предотвратяване на всякакъв вид измами.
mediapool.bg