От 1 ноември 2017 г. центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград ще имат ново работно време, съобщиха от компанията в понеделник.
След обстоен анализ на посещаемостта и териториалната специфика е решено клиентските центрове в тези градове да работят в понеделник от 8:30 ч. до 18 часа, в сряда - от 8 ч. до 17 ч., а през останалите делнични дни – от 8:30 ч. до 17 ч.
За всички останали клиентски центрове на компанията в Западна България няма да има промяна.
Клиентите на "ЧЕЗ Електро България“ АД от 1 ноември 2017 г. вече ще имат обособени гишето за работа с тях във всички центрове. На телефонния номер на компанията – 0700 10 010, ще бъде активирана специална линия само за въпроси, свързани с дейността и предоставяните от услуги. Въвеждат се и нови електронни адреси за комуникация: с "ЧЕЗ Електро България“ АД - info@cezelectro.bg и с "ЧЕЗ Разпределение България“ АД - klienti@cez-rp.bg.
mediapool.bg