Кламер БГ - Бизнес новини: Всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен онлайн

Всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен онлайн

Бизнес

|
Пон, 06 Фев 2023г. 15:04ч.
Всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен онлайн

Всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен онлайн

В началото на 2023 година всеки 10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е дигитално сключен. Наблюдаваме промяна в нагласата на клиентите, които искат бърз и удобен процес, а благодарение на новите изцяло дигитални възможности за сключване на потребителски кредит, очакванията са ни за съществена промяна в процента на дигитални сделки. Целим всеки 5-и клиент да използва дигиталните възможности при нуждата от кредити, заяви в понеделник Борислав Генов, директор "Банкиране на дребно" и член на управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Една от най-новите дистанционни услуги е и платформата Omnichannel, предоставяща възможност за заявяване и получаване на потребителски кредит до 75 000 лева изцяло дистанционно през приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл, достъпно напълно безплатно през Google Play, iOS и AppGallery.

Процесът при кандидатстване за потребителски кредит е изцяло дигитализиран и не изисква заплащането на такса, а одобрението на индивидуалната оферта при повече от 50% от заявките се финализира до третия час на подаването. Дигиталното кандидатстване е изключително облекчено, като изискваните лични данни от потребителите са намалени до 90%.

Като отличителна специфика при предпочитанията между традиционното и дистанционно сключване на потребителски кредит се очертава размерът на сумата. При дигитално сключените потребителски кредити се отчита по-малък размер на кредита, средно около 5 000 лева, докато за по-големи суми в порядъка на над 18 000 лева се запазва тенденцията за физическа консултация с експерт и посещение на банков офис при кандидатстване за кредит.

Спрямо профила на клиентите не се наблюдават съществени различия при дистанционно кандидатстване за потребителски кредит. Съотношението между мъже и жени е почти равнопоставено, като 58% от мъжете предпочитат дигиталния процес пред 54% за традиционния.

При дамите също се наблюдава сходство в предпочитанията, като 42% от жените кандидатстват дистанционно, а 46% в офис на банката. Относно тенденциите във възрастовото разпределение 40% от клиентите на банката до 37 години предпочитат традиционния процес при придобиване на потребителски кредит, а 50% в същата възрастова група избират дигиталния. Перспективата пред дигиталните услуги е този процент да се покачва все повече, казаха още от УниКредит Булбанк.

mediapool.bg