Кламер БГ - Бизнес новини: БДЖ събира съвети за по-добри услуги, но обезщетение за закъснял влак – чак през 2026 г.

БДЖ събира съвети за по-добри услуги, но обезщетение за закъснял влак – чак през 2026 г.

Бизнес

|
Четв, 26 Ноем 2020г. 19:07ч.
БДЖ събира съвети за по-добри услуги, но обезщетение за закъснял влак – чак през 2026 г.

Държавните железници са сформирали пътнически консултативен съвет, в който да се дискутира подобряването на условията за пътуване с БДЖ, да се обсъждат пропуските в работата на превозвача, както и идеи как да се задоволят потребностите на пасажерите.

Това става по идея на активни млади хора, които редовно пътуват с влак, и имат предложения за по-добри пътнически услуги на на БДЖ, които ще бъдат обсъждани с ръководството на компанията.

"Пътническият консултативен съвет се създава по добрия пример на други европейски железопътни оператори. Идеята е веднъж на няколко месеца представителите на съвета да провеждат дискусии по належащи за подобряването на условията за пътуване на клиентите на БДЖ въпроси", съобщиха от превозвача в четвъртък.

Създатели на съвета са Борислав Веженов, Добрил Тошев, Николай Колев, Кристиан Ваклинов и Петър Делчев, част от които работят в системата на железопътния транспорт. Те ще председателстват на ротационен принцип съвета и всеки от членовете ще представлява отделен регион на страната. Те ще получат достъп до внедрената в БДЖ Корпоративна информационна система за стратегически анализи.

От железниците допълват, че се стремят да са все по-ориентирани към клиентите си и да подобряват и модернизират услугите си. Превозвачът обаче ще се възползва от възможността да отложи прилагането на еврорегламента за обезщетяване на пътниците при закъснение на влака чак до 2026 г.

mediapool.bg